סדנת 'מחשבות אחרות על תרבות וצילום' בהנחיית רון ישועה

עומדת להיפתח ב- 25/4/10.

הסדנה מגוללת את סיפורה של התרבות במאה העשרים ומפגישה בין עולם הצילום לעולם הפילוסופיה.
במהלך הסדנה, נתייחס לטקסט כמוקד ליצירת תקשורת חיונית בין יוצר ליצירה ולצופה ונבחן את הזרמים השונים, של התקופה בדגש על 'מלחמת העולמות' שבין מודרניזם לפוסט מודרניזם.

בסוף כל מפגש יתבקשו המשתתפים/ות ליצור עבודה משל עצמם המשוחחת עם החומר הנלמד.

הסדנה תתקיים בימי ראשון בין השעות 19:00 ל- 22:30, אחת לשבועיים.

את הסדנה מנחה רון ישועה, מחזאי, במאי וצלם, בוגר החוג לספרות ופילוסופיה של אוניברסיטת חיפה, לימודי MA בחוג לתיאטרון של אוניברסיטת ת"א ולימודי אמנות וצילום ב'דרך צילום'.

מאז סיום לימודי הצילום מציג רון את עבודותיו בתערוכות ברחבי הארץ. לאחרונה הציג סדרת צילומים בגלריה גרוס ומתוכנן להציג סדרות נוספות בחמש תערוכות עתידיות.

בין הצגותיו: "איש ללא שם", תיאטרון גבעתיים, "ארונות", תיאטרון צוותא, "שיקול מוטעה", תיאטרון בית ליסין, "אבי". תיאטרון הסמטה, "הספר שעוד לא נכתב" תיאטרון הסמטה ועוד...

רון מלמד תקשורת ופילוסופיה ואת מקצועות הקולנוע והתיאטרון בביה"ס 'קמרה-אובסקורה', במכללת אורנים, במכון ווינגייט ובביה"ס דרך צילום.

מחיר הסדנה: 1,250 ש"ח שניתן לשלם בשני תשלומים שווים. על תשלום במזומן יש 5% הנחה. לסטודנטים/ות של 'דרך צילום' יש הנחה בת 10% על המחיר הנקוב. אין כפל הנחות. ט.ל.ח.

תגובה 1:

  1. למי שאוהב צילום לא רק בגלל רעש הקליק או "תמונות יפות", שרוצה להתמודד עם שאלות עומק במפגש בין אמנות, צילום ופילוסופיה - חוויה מומלצת מאד!

    השבמחק